lørdag den 23. februar 2013

FoW igang igen

Ahhhhh...!

Så kom jeg endelig i gang med fow igen. Jeg/vi kørte lidt træt i det under vores raiding campagne, så vi spillede en masse brætspil i stedet. Men nu er vi i gang igen :)

Vi startede med 1200 pts for hver og så rullede vi en terning om hvem som skulle være sammen mod hvem. Lars og jeg var sammen mod Niels og Christian (tyskere og britter vs. Russere og amerikanere). Alle havde valgt tank companier undtagen mig som havde valgt pansrede grenadiers. Halftracksene var ikke meget bevendt mod kampvognene så de blev sendt tilbage.

Det startede rimelig dårligt for Lars og jeg i og med at vores højre flanke var løbet total over ende,  døde PaK40 og masser af fjendtlig panser... Heldigvis holdt Lars 3 Shermans alle Christians amours cars væk, med til hælp fra min tiger ;)

Tigerne vandt igen kampen for mig... Den skød i hver tur og smadrede/baliede hver gang. Lidt heldig ind i mellem, men de skal man også være ;)

Næste gang er en lille turnering lørdag i uge 9 3 spil, alle mod alle. 1750 pts. så mon ikke der sal mindst én tiger på banen :))

1 kommentar: